Felületkémia Kft Youtube csatornája
kornyezetvedelem_feluletkemia_kft.png

A kommunikáció új megközelítése

A 2021-es év kezdete bebizonyította, hogy lassan minden visszatér a régi kerékvágásba.

Az ügyfelek részéről történő megkeresések száma ismét elkezdett növekedni és bizakodóak lettünk, hogy hamarosan egyre több berendezés kerül gyártásba.

A nyersanyagpiac azonban teljesen a feje tetejére állt.

Óriási hiányok megjelenésével és ezzel együtt egy drasztikus áremelkedéssel kellett szembesülnünk az alapanyagaink vonatkozásában, hogy példával éljek, a gépeink és berendezéseink gyártásához szükséges acél beszerzésében akár 300%-os, vagy épp a csiszolóköveinkhez használt műanyagok estén akár 200%-os emelkedést is tapasztaltunk.

Ezt a jelenséget, én inkább a zavarosnak mondható 2020-as év utóhatásaként értelmezem, így bízom benne, hogy a piac hamarosan lecsillapodik és visszatalál régi önmagához.

Viszont van valami más, amely egészen biztosan tartósan is fenn fog maradni. Az elmúlt év sokaknál egyfajta gondolkodásmód váltást idézett elő.

Valóban 4 órát kell autóval utaznom ahhoz, hogy részt tudjak venni egy félórás megbeszélésen? Tényleg szükséges ezer kilométert repülnöm egy berendezés helyszíni üzembehelyezéséért?

2020 megmutatta számunkra, hogy a videó konferenciákon keresztül zajló online kommunikáció bizonyos esetekben ugyanolyan hatékony tud lenni, mint egy személyes találkozó.

Ez a fajta kommunikáció hosszútávon lényeges részét fogja képezni a munkánknak. Mi magunk is igyekszünk hangsúlyt fektetni az online kapcsolatépítésre ügyfeleinkkel.

A weboldalunk egyre nagyobb mennyiségű és részletesebb információt tartalmaz, ezen kívül az új blogunk segítségével is tájékoztatjuk ügyfeleinket a fejlesztéseinkről.

A PDF formátumban letölthető szórólapok, olyan lényeges információkat közvetítenek az érdeklődők felé, amelyek korábban egy üzleti megbeszélésen hangzottak el. És úgy tűnik, ez működik! A letölthető dokumentumaink kattintásainak magas száma is ezt igazolja.

Az eredmény pedig az, hogy az ügyfelek már előzetesen is sokkal informáltabbak és célzottabban teszik fel a kérdéseiket.

Mindezek ellenére alig várjuk, hogy az ügyfeleinkkel újra személyesen is találkozhassunk, például egy kiállításon, esetleg a vevőinknél tett látogatások alkalmával.

A cikket Christoph Cruse, a Walther Trowal cég értékesítési vezetője írta. (Fordította: Vajda László)

Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide